domingo, 14 de octubre de 2012

Sense tu jo no puc.

Si no estas aqui, si no estas amb mi
Jo no et puc mirar,
Jo no et put sentir.
Si no estas aqui, si no estas amb mi,
Jo no et puc tocar,
Jo no et puc besar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario